Badminton
LIETUVOS BADMINTONO FEDERACIJA
  
 Vardas:     Slaptažodis: 
 
    
info@badminton.lt
  Trenerio J. Špelverio patarimai, kaip karantino sąlygomis neprarasti sportinės formos  

Treneris Juozas Špelveris
Lietuvoje Vyriausybei paskelbus karantiną ir uždarius sporto klubus ir treniruočių sales, daugelis iki tol aktyviai sportavusių badmintonininkų tikrai susiduria su rimtais nepatogumais. Šiuo metu galiojančios karantino sąlygos nedraudžia, vengiant nebūtino kontakto su kitais, pavieniui sportuoti lauke.

Kaip neprarasti geros sportinės formos esant tokioms sąlygoms, savo įžvalgomis ir rekomendacijomis pasidalino Kauno sporto mokyklos Gaja badmintono treneris Juozas Špelveris.

Anot Juozo Špelverio sportuoti galime patys gamtoje, pamiškėje, miške ar šalia nuosavo namo. Galime atlikti individualias kūno rengybos, kondicijų treniruotes. Treneris pateikė visiems prieinamą savaitinį tokių treniruočių mikrociklą, kuris tiks tiek moksleiviams, tiek ir suaugusiems.

    Pirma diena: 20 atkarpų po 30-40 metrų, 4 serijos po 5 atkarpas, pauzės tarp serijų 3 minutės, tarp atkarpų - 20 sekundžių.


    Antra diena: tempinis krosas 20-25 minutes geriau raižyta vietove.


    Trečia diena - poilsis.


    Ketvirta diena: su badmintono rakete smūgių imitacija įsivaizduojamoje badmintono aikštelėje, judant į įvairius aikštelės kampus, 30-40 minučių, galima patiems modeliuot darbą, pav., 12 užlakstymų po 7 smūgius su kelių sekundžių pauzėmis; po to 3-4 min. pertrauka ir 12 x 10 po to 12 x 12 imitacijų ir panašiai.


    Penkta diena: Fartlekas, t.y. 30 min. bėgimas lėtai-greitai, pradžioje kelias minutes prasibėgt lengvai, po to į tas likusias minutes sutalpinti 12 pagreitėjimų po 30 sekundžių.


    Šešta diena: ilgas krosas apie 40-60 minučių.


    Septinta diena - poilsis.


Treneris pataria, jei yra galimybė bėgioti geriau ne asfaltu ar betonu, o miško keliukais. Nėra tiek jau svarbu, ar treniruotes atliksite ryte ar pavakare. Žinoma, geriau sportuoti nelyjant. Jei pajustumėte, kad per sunku, galima mažint pratimų trukmę ar kiekį.

Juozas Špelveris taip pat atkreipia dėmesį, kad badmintonininkams, kaip ir daugeliui kitų žaidikų, vien lengvi, kad ir ilgoki krosai netinka. Kodėl? Atsakymas paprastas - prarasime greitį.

Pabaigai Treneris J. Špelveris linki turėt užsispyrimo ir neprarasti vilties. Jis tikina, kad prisilaikantys disciplinos ir pasiūlytos treniruočių programos, po priverstinos pertraukos į badmintono aikštelę grįšite net geresnių fizinių kondicijų nei buvote iki šiol!

2020-03-18 15:33

[1323]  [31]  [27]
 Naujienos
2020-06-19 16:06
Vasaros treniruočių stovykla Tauragėje
2020-05-27 20:29
LBF Konferencija vyks birželio 9 d. nuotoliniu būdu
2020-05-15 20:18
Šilininkai 2021
2020-04-24 16:48
Karantino sąlygų lengvinimas sportui (atnaujinta)
2020-03-12 13:09
Stabdomi LBF renginiai
2020-02-16 06:41
Švęskime laisvę! Su Vasario 16-ąja!
2020-02-15 10:38
Europos U15 Čempionato naujienos
2020-02-14 10:04
Startuoja 2020 m. Europos U15 Čempionatas
2020-02-13 07:48
EMWTC 2020 apžvalga
2020-02-12 06:04
Pergalių lietus Europos Komandiniame Čempionate
2020 Liepa
PATKPŠS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
   Pradžia  
   Naujienos  
   Turnyrai   Rezultatai  Kalendorius  Nuostatai  Teisėjavimas 
   Žaidėjai   Reitingai  Klubai  LT rinktinės 
   Galerija   Foto  Video 
   LBF   Kontaktai  Taisyklės  Dokumentai  VK posėdžiai  Lietuvos taurė  Žemaitijos taurė  PBL  Hummel lyga  Entuziazmas ir patirtis  Zanavyko taurė  Mėgėjų lyga  Istorija  Nuorodos 
   LJ 2020  
Visa medžiaga pateikta šiame tinklapyje LBF nuosavybė. Kopijuoti ir platinti be sutikimo draudžiama.